Sunday, September 14, 2008

15 Ramadhan...

315am,15/9/08- sedar x sedar rupanye arini dh masuk hari ke 15 umat islam berpuasa..terasa begitu cepat mase berlalu..maknanya dh smpai pertengahan ramadhan..tinggal 15 ari je lg kite akan berpuasa n then 1 syawal menjelma...raye..raye..raye..haha...

setakat ni puasa aku alhamdulilah lg.x tinggal 1 ari pn lg.hehe..dh lame aku x tinggal puasa sebenarnye.since darjah 4 kot,setiap taun puase aku msti penuh...rase cm syg je nk tinggal pose...bukan ape,bab nk ganti balik tu yg susah kot..

tp,terawikh aku taun ni mcm berterabur je...baru brape kali je pegi.huhu...lebih kurang 5 6 kali je kot...tau kt mak aku konpem kena marah.huhu...bukan aku xnk pegi tp mcm slalu ade je keja nk kena buat...nnti 10 malam last aku pegi la...mane tau kot2 dpt lailatul qadar...

hurm..baju raye taun ni aku dh siap tempah.haha...balik cuti mid sem aritu my mum suruh pegi tempah siap2...biasenya,my mum je yg jahit baju melayu utk family aku tp taun ni die kate malas nk menjahit...aku lebih suka klo mak aku jahit sebenarnye...senang sket nk suruh buat cmtu buat cmni.haha...taun ni tema family aku kaler purple...so,baju melayu aku taun ni kaler purple la..

weekend ni ingat nk g shopping...nk beli baju lain lak utk raye...xkn nk pakai baju mlayu je.hehe...sluar aku dh beli shelai aritu mase cuti..ni ingat nk cari baju lak...lgpn,my dad dh bagi duit suruh pegi beli baju.haha...dh banyak kali aku plan sebenarnye nk kua pegi baju tp sume x jadi...dh dekat 3 kali kot...harap2 kali ni jd la...

No comments: